Monday 17 October 2011

Aku.... Part 1

Hampir setiap hari aku dk bc blog orang yg glamer di kalangan blogger ni...
tp mungkin diorang xtau... sbb aku xde blog...
just bc jer, suker2... skrg dah ada blog, tp xtau nk tulis apa...
ada 2 kemungkinan jer,
1. aku xde idea.
2. idea byk sgt tp xtau nk dahulukan yg mana...
excely... aku ni baru jer lepas meeting final exam, bincang2 pasal gred student ada yg ok, ada yg ko...
sebelum sem bermula next month, kena siapkan modul plak...
dh xsyok pakai modul yg dh ada, nk buat modul sdiri plak... aka lecture note aku sdri... mcm hebat jer...
tp klau dikalangan lecturer mmg kitorang ada lecture note sdri, cuma aku jer, malas nk buat... ni kita n3 1st slps yg n3 pengenalan dulu...

ari kamis ni aku dh start cuti pjg, nak bersama suami aku, en.pazrul & hero kesayanganku, Muslim...
aku dgn en.pazrul ni PJJ aka perkahwinan jarak jauh... weekend husband&wife...
aku kat bumi jengka dia kat bumi kelantan dengan anak aku... mereka dijaga oleh umi aku merangkap MIL en.pazrul dan nenek plg vouge muslim.
dan setiap minggulah aku ni travek dr pahang ke kelantan, naik train la uols... siankan, tp KTM suker jer, sbb mgkn aku dikalangan penumpang yg KTM syg sbb menyumbang kpd duit tabung mereka... Dulu ms bt master, every week ulang alik JB-KB, lg dasyat uols... aku time tu jd penyumbang plg banyak kt tabung TRANSNASIONAL...

tp ni femomena biasa jer kat UiTM Jengka ni... travel@PJJ ni perkara biasa jer bt lecturer kt sini... xtau lh bila nk tukar ker UiTM Mache... yg lebih dikenali dgn nama manjanya "kampus machester" di kalangan keluarga UiTM... Xsabar nya nk cuti...

No comments:

Post a Comment