Wednesday 26 October 2011

Turn to 29...

salam ari devali sume... mesti ramai yg cuti arini... tp en.Pazrul keke, kilang dia xcuti ari devali, nanti ganti ari raye haji... arini ari jadi aku... dh 29 thn dah very the late 20... wuhaaa... thn dpn dh 30... mcm mane yer rasa nk tukar no kt dpn ...
sepanjang 29thn hidup ni, dh byk aku lalui, tp xklh sbyk org yg umur 50 thn kn!!!

PELAJARAN: Alhamdulillah aku da capai target aku sdri.. dulu ms buat degree kt UTM angan2 nk smbg master... target umur 27 dh ada master tp umur 26 dh dpat kt UTM jg, awal sthn dr target...

KERJAYA: Lepas abis master dpt ofer keje kat UiTM Melaka, pennsyarah sambilan jer sbb xdpt scroll lg, xkonvo... bila dh konvo dapat permenant kt UiTM Pahang... nun jauh di jengka... xpe, dh rezeki kt situ..

RUMAHTANGGA: dah kawin dan ada sorang hero... target nak tambah sorang lg sebelum 30, nampak gaya mcm keadaan xmngizinkan jer... xpelah, tunggulah sthn dua lg... tunggu muslim besar skit...

Dah lengkap ker hidup aku ni, nampak dr luaran ok jer... tp aku nak jer ckap ngan bos aku, Dato' tolonglah luluskan permohonan saya nk transfer ke UiTM Kelantan tu... huhu, sy merayu ni, dpt yg ni barulah sempurna... tp aku bersyukur dengan apa yg ada, TUhan dh buat yg terbaik utk kita...

Selamat tua lg sthun yer... dapt hadiah apa ler agaknya thn ni...

2 comments:

  1. Kakak doakan moga Muslim capat dapat adik. Cepat produce, cepat dapat melihat anak-anak membesar.

    Happy 29th birthday dari kakak.

    ReplyDelete
  2. suhada....
    bestnya perjalanan hidup awak....

    muslim mesti dapat adik nnt...sabo ye....

    kl ade skrang, nnt suhada susah hati plak nak berulang kan...mana laa tau tahun depan dapat tukar kat mache...baru laa muslim boleh ade adik...yeayyy!!!

    p/s dapat hadiah apa???happy belated bday kay!!!

    ReplyDelete