Monday 17 October 2011

Blog yg selalu aku usha...

kt bawah ni senarai blog yang selalu aku usha... tp mereka sume mesti xtau... aku xmemfollowkan diri lg...
antara blog nyer...
1. Blog Azian Muhammad - dia ni 1 tmpt keje dgn aku...
2. Blog Mawarnafastari - sedih citer dia... semoga aku sekuat dia
3. Blog Permata Soffhas - aku suker backup song dia...
4. Blog DaddyDoubleZ - suker bc, santai jer..
5. Blog My All - pun best...
6. Blog MummyMyza - aku suka citer pasal anak dia... ingat kt muslim
Dan banyak lg...
Mereka ni dah otai... aku buda2 baru blajar...

2 comments:

  1. salam
    lama2 mesti akan terasa beshnya berblog ni...
    keep it up ok =)
    jangan malu2 untuk show off =)

    ReplyDelete
  2. suhada...
    mmmm....(kelu)

    terima kasih sudi baca blog sy yg biasa2 aje...alah, nnt suhada pun mesti ade ramai pembaca jugak...heheheh....

    kita suka pos masak2 laaa....

    ReplyDelete